piątek, 31 stycznia 2014

Z miłości do filetu...

..takie hasło reklamowało serwetę, którą zachwyciła się moja córka. Może więc, swoją serwetę powinnam podpisać : z miłości do córki...albo z miłości do córki i filetu :) . Kwiatki, serduszka, pikotkowa koronka wokół brzegu ...i całość prezentuje się tak :










Serdecznie dziękuję za Wasze wsparcie i słowa otuchy , których mi udzieliłyście po ostatnim poście. Ja, z paniką w oczach  zaczęłam już odliczać dni do zabiegu... zostało ich jeszcze 10, więc mam nadzieję ,że uda mi się coś jeszcze pokazać :) . Pozdrawiam ciepło w mroźny i wietrzny dzień,życzę  udanego weekendu i dobrego tygodnia . Ina

48 komentarzy:

  1. Serweta śliczna, wcale się nie dziwię, że wzbudziła zachwyt córki. Mnie również zachwyciła.
    Trzymam kciuki za Ciebie.
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała zachwyca mnie też , trzymaj się , powodzenia pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście piękny wzór i przykuwa wzrok, ale przecież wzór to jeszcze nie wszystko - trzeba mieć talent żeby tak pięknie się prezentowała :))
    Życzę dużo zdrowia, myślami jestem z Tobą
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serweta i z miłości do córki- jak napisałaś ! Myślami jestem z Tobą! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna serwetka , filet to trudna sztuka ,caly czas trzeba śledzić schemat .Tym bardziej podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Serweta piękna i mocno skomplkiwana ale trud się opłacił.
    Ino trzymam za Ciebie kciuki i wierzę, że wszystko się uda i mam nadzieję, że będzie bezboleśnie:)
    Wiem, że jest to możliwe, bo moje pierwsza i jedyna jak do tej pory wizyta na sali operacyjnej obyła się bez najmniejszego bólu:)
    Pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudeńko! Jak zwykle fajny pomysł i niezwykła praca. Wielkie gratulacje dla autorki. U nas też zima w pełni, mroźnie i wietrznie. Pozdrawiam cieplutko. Dora

    OdpowiedzUsuń
  8. Napracowałaś się Ino dla córki, zwłaszcza przy rożkach serwetki, wyszła ślicznie. Czekanie na zabieg jest chyba najgorsze, im szybciej, tym mniej stresu, trzymam za Ciebie kciuki, żeby poszło wszystko gładko, bez komplikacji i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Ino, serweta jest bardzo oryginalna a jej wzór jest cudowny. Nie dziwię się Twoje córce, bo ja również jestem zachwycona Twoją serwetą, chociaż kompletnie nie wiem co to jest filet... Piękny prezent zrobiłaś dla córki. Przesyłam uściski :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filet inaczej technika siatkowa :) Serdecznie dziękuję Beatko !

      Usuń
  10. Przepiękna serweta :-) Cudowny wzór - bardzo mi się podoba.
    To już całkiem niedługo ten zabieg... a później już będzie tylko lepiej i będziesz miała to już za sobą :-) Będzie dobrze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiej serwetki jeszcze nie widziałam. Bardzo oryginalny wzór, nie dziwię się więc, że córce się spodobała. Ja niestety na filecie jeszcze się nie znam, no chyba że to filet z ryby lub kurczaka, haha. Trzymam kciuki żeby wszstko było w porządku i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha ...ja też lubię z kurczaka i z rybki zjeść dobry filecik :) Ten mój to nazwa techniki siatkowej w szydełkowaniu :) Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Śliczna :)Ja to takiej bym nie potrafiła:)Trzymam kciuki za powodzenie:)Oby było szybko i bezboleśnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością dałabyś radę Malwinko :) Dzięki za kciuki :)

      Usuń
  13. Z Miłości do Córki serwetka z serca powstała i jest prześliczna ;-)) Trzymam kciuki i myślami jestem z Tobą Ino!! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmieniam hasło reklamowe na,,Z miłości do piękna". Oczywiście, mowa o pięknym wnętrzu Artystki, która stworzyła to arcydzieło dla ślicznej Córki.Naprawdę, jestem pod wrażeniem.
    Ino,głowa do góry.Przed zabiegiem posłuchaj sobie Mozarta, a jak się obudzisz, będzie już po wszystkim.Myślami będę przy Tobie.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Inuś, serweta jest prześliczna...Kochana Mama wszystko zrobi dla swojej Ukochanej córki...Inuś, będzie dobrze, trzymam kciuki.
    Codziennie proszę o Twoje zdrowie.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo piękna serwetka i chyba dość duża. Zrób jeszczę coś wtedy nie myśli się o zabiegu. Ja tak robiłam. Będę trzymać kciuki. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna serweta - takie śliczne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna serwetka, podziwiam Twoją wytrwałość i cierpliwość:) Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że z miłości do córki :))) Piękna serweteczka Inuś! Córcia na pewno zachwycona! Trzymaj się dzielnie!! Pozdrowionka i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny filet :) Podoba mi się nietypowy kształt tej serwetki.
    Cały czas trzymam mocno kciuki, żeby wszystko poszło dobrze! Ja także jestem myślami z Tobą!
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna serwetka i nie dziwię się córce. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  22. oh, Piękny , aż dech zapiera! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. Serweta jest prześliczna. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna ta serweta. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj Ineczko kochana za dużo kłopotów ja trzymam kciuki za ciebie i nie martw się zobaczysz wszystko będzie dobrze serweta jest cudowna buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna serwetka:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ino serwetka jest bajkowa,nie znam się na tym całym filetowaniu,chociaż moja babcia robiła takie poduszki,ale wzór i wykonanie mistrzowskie.Kształt nadaje się na parasolkę w stylu retro.
    Zdrowiej i bądź dobrej myśli,pozytywne myślenie jak najbardziej wskazane,wiem że łatwo tak pisać,ale pamiętaj myślami jestem z Tobą Ino.
    Buziak wielki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawa serweta :) Pierwszy raz spotkałam się z takim wzorem - jest taki ....kosmiczny. Niby kwiatuszki, serduszka a mi się jakoś kosmicznie kojarzy :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna serweta! Bardzo podoba mi się technika filet, ale nie mam jeszcze odwagi, by jej spróbować:)
    P.S. wysłałam do pani maila, ale prawdopodobnie trafił do spamu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna serweta!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowo!

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.